Tuesday, May 11, 2010

Миний бичгийн ширээ – өрөө

Өмнөх блогтоо амласныхаа дагуу өөрийнхөө бичгийн ширээний талаар бичиж байна аа.

Хараад байх нь ээ би organized байхад нэлээн дуртай нэгэн болж байх шиг, учир нь би блогуудаа харахаар ихэнх нь энэ сэдвийн хүрээнд болчихсон байгаа байхгүй юу, их сонин. За тэр яахав, тэгээд ч эмх цэгцэнд дургүй хэн байхав дээ. Тэгээд ч би анхнаасаа хүнд хэрэгтэй юм бичье гэж зорьсон юм.

За ийм байна. “Бичгийн ширээ гэж...” их хэрэгтэй, сайхан эд дээ гэж. Миний л хувьд лав тийм. Орчин цагийн хүмүүний амьдралыг бичгийн ширээгүй төсөөлөхөд бас л бэрх шүү дээ. Уншигч та ч гэсэн ямар нэг төрлийн ширээ /ширээ орлуулагч ч байж болох юм/ хэрэглэн үүнийг уншиж байгаа гэдэгт би итгэлтэй байна. За тэр ширээний ач тусыг ярьж дэмийрээд яахав, хэнд ч ойлгомжтой асуудал.

Бичигч би вээр одоогоос 3 жилийн өмнө хүүтэй боллоо. Одоо ч тэр нөхөр холионы эзэн л дээ, бид хэдийг ганц хөгжөөдөг нөхөр. Тэр нөхрийн чинь өсөлтийн хурд гэж өдрөөр, цагаар, харин миний түүнтэй зохицож өөрчлөгдөх чадварын хурд эсрэгээрээ. Тэгэхээр яахав, ахуйн төрлийн олон асуудал үүсч байгаам.

Миний байнга хийдэг, хийх дуртай зүйл бол бичгийн ширээнийхээ ард суух явдал. Оюутан хүнд хийх юм мундахгүй шүү дээ, наад зах нь гэхэд л интэрнет дээрх хов живээс авхуулаад /үнэндээ би тийм зүйлд цаг зарцуулахаас ихэд цааргалах дуртай нэгэн/. Тэгээд нөгөө бичиг цаасандаа холилдоод суухаар манай нөгөө дайсны цэрэг чинь ажлаа эхэлнэ шүү дээ. За намайг суугаагүй үед ч хийнэ. Тэр л принтерийн товчийг асааж унтраана, тэр л цагаан цаасуудыг базаж, урж тараана, өө бүр болоогүй, миний desktop computer-ийн процессорын сд уншигчийг нээж хаасаар байгаа одоо бүр нээгдэхээ байсан. За тэгээд л тэр хавьдаа дуртай гэж жигтэйхэн, завгүй ч гэж жигтэйхэн.
За энэ зураг бол мэдээж бид хоёрын зураг биш л дээ. Гэхдээ нэг иймэрхүү дүр төрхтэй хоёр байдаг байсан гээд бодчиход болно.

Дээрх асуудал түүнийг мөлхөж эхэлсэн үеэс эхэлсэн юм. Тэгээд би бодлоо л доо, энэ асуудлыг яаж шийдэх вэ гэж. Түүнийг тэнд очихыг би болиулж бол чадахгүй, бичгийн ширээгүй байна гэдэг миний оршин тогтнолыг ярьж байгаатай адил зүйл болох тул бас худлаа. Мэдээж, жаахан баян тансаг бол тусдаа гэр оффистой бол ондоо л доо, миний хувьд одоохондоо энэ боломжгүй байдаг /ирээдүйд бол болно оо, амны билгээс ашдын билэг гэж/. Тэгээд search хийнэ биз дээ. Нөгөөх л http://www.officedepot.com/, http://www.staples.com/ эд нараа үзнэ шүү дээ. Бас Америкийн монголчууд их ордог нэг сайт нь http://www.craigslist.org/ юм. Энэ сайт дээр байхгүй юм ч гэж байхгүй, ажлын зараас авхуулаад худалдаа наймаа хийх гэх мэт бүх юм байдаг.

Ингэж хайлт хийх явцдаа дэлгүүрүүдийн сайтаас өөртөө хэрэгтэй нэгэн чухал юмыг мэдэж авлаа. Энэ нь computer armoire хэмээн нэрлэгддэг, нэгэн ёсны бичгийн ширээ-шкаф. Хаачихсэн үедээ ерөөсөө л хувцасны шүүгээ хаачихсан юм шиг харагддаг, харин нээсэн үед миний бичгийн ширээ болчихож байгаа юм. Түүн дотор миний бичиг номтой холбоотой бүх зүйл багтдаг нь сайхан. Би ширээгээ www.craigslist.org дээрээс хайж, хямд үнээр маш хэрэгтэй бичгийн ширээ-өрөөтэй болсон юм даа.

Хэрэв та бичгийн ширээгээ заавал зочны өрөөндөө байрлуулах шаардлагатай /олон янзын хэрэгтэй хэрэггүй орсон гарсан хүнд ил байлгах тийм ч таатай биш шүү дээ/, гэвч үнэндээ тэнд байрлуулах сонирхолгүй байдаг, эсвэл над шиг хүүхдийн асуудалтай байх аваас энэ бол маш шилдэг шийдэл байсныг би зориуд хэлэх гэсэн юм. Нөгөө талаас бас манай Монголд ч үүнийг хийхэд болохгүй зүйлгүй шүү дээ. Хэн нэгэн гарын дүйтэй, бизнес сэтгэлгээтэй нэгэн байвал магадгүй энэ танд бас нэгэн шинэ бизнесийн санаа өгөхийг үгүйсгэх аргагүй юм.

1 comment:

  1. wow, taalagdaj bn, mongold ochood negiig hiilgej avnaa,goyo sanaa ugsund THANKS, uur heregtei zuils ih bicheerei. Amjilt.

    ReplyDelete